word of mouth marketing

آشنایی با بازاریابی دهان به دهان

بازاریابی دهان به دهان (WOM) یکی از موثرترین و قدیمی‌ترین شیوه‌های بازاریابی است که تاثیرات عمیقی بر تصمیم‌گیری‌های خرید مصرف‌کنندگان دارد. این روش با استفاده از ارتباطات غیررسمی و تجربیات واقعی افراد، به گسترش اطلاعات در مورد محصولات و خدمات

ادامه مطلب »
بازاریابی پارتیزانی

آشنایی با بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی (Guerilla marketing) یا بازاریابی پارتیزانی یک مدل از انواع بازاریابی است که در آن باروشهایی خاص باعث می شوند که به مخاطب به اصطلاح شوک وارد شود. این نوع بازاریابی یک روش نسبتا نو بوده که هدف آن

ادامه مطلب »
بازاریابی گوشه ای

آشنایی با بازاریابی نیچ مارکتینگ

بازاریابی نیچ مارکتینگ (Niche Marketing) یا بازاریابی گوشه ای یکی از راه های بسیار عالی برای ورود به بازار کسب و کار می باشد. به طور کلی نیچ مارکتینگ برای کسب و کارهایی است که سرمایه زیادی ندارند. در واقع

ادامه مطلب »