
آشنایی با بازاریابی دهان به دهان
بازاریابی دهان به دهان (WOM) یکی از موثرترین و قدیمیترین شیوههای بازاریابی است که تاثیرات عمیقی بر تصمیمگیریهای خرید مصرفکنندگان دارد. این روش با استفاده از ارتباطات غیررسمی و تجربیات واقعی افراد، به گسترش اطلاعات در مورد محصولات و خدمات

آشنایی با دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار
دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار بدون شک یکی از الزامات مورد نیاز برای موفقیت در هر بیزینسی می باشد. امروزه استفاده از اینترنت جزئی از زندگی روزمره مردم قرار گرفته است. با رشد سریع اینترنت، تحول زیادی در تمامی

آشنایی با بازاریابی چریکی
بازاریابی چریکی (Guerilla marketing) یا بازاریابی پارتیزانی یک مدل از انواع بازاریابی است که در آن باروشهایی خاص باعث می شوند که به مخاطب به اصطلاح شوک وارد شود. این نوع بازاریابی یک روش نسبتا نو بوده که هدف آن

آشنایی با بازاریابی نیچ مارکتینگ
بازاریابی نیچ مارکتینگ (Niche Marketing) یا بازاریابی گوشه ای یکی از راه های بسیار عالی برای ورود به بازار کسب و کار می باشد. به طور کلی نیچ مارکتینگ برای کسب و کارهایی است که سرمایه زیادی ندارند. در واقع